A párizsi Gamification in HR Summit első napján a PwC Magyarország képviseletében Bíró Noémi tartott esettanulmányos beszámolót a MarkCon Csoport által fejlesztett Multipoly játékról. Tagvállalatunk kiállítóként és az esemény főszponzoraként is jelen volt, illetve a konferencia szervezői számára ők fejlesztették az esemény hivatalos hashtagjével ellátott posztokat gyűjtő social media falat, ami nagy sikert aratott. A három napos konferencia témája a HR-ben jelentkező digitális kihívások, és azok gamification segítségével történő megoldása volt. Az eseményről Vendler Balázs, a MarkCon Csoport tulajdonosa és ügyvezetője a következőket mondta: „Ez volt az első alkalom, hogy nemzetközi konferencián képviseltettük magunkat, így nagyon büszke vagyok a csapatra. Játékainkat saját brand, a Games for Business márkanév alatt futtatjuk, aminek az arculatát, és az elkészült kommunikációs anyagait nagyon pozitívan fogadták a delegáltak. Mindenképpen nagyon fontos mérföldkő a cég életében, hogy egy ilyen konferencián kiállítóként a világ minden pontjáról érkező innovatív HR-esekkel tudtunk három napon át kommunikálni.”