Hírek

A Precognox New Yorkban

2016. május 11.

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) szakmai partnerével, a Design Terminállal négy magyar startupot, köztük a kaposvári Precognox csapatát juttatta ki a világ egyik legrangosabb startup eseményére, a TechCrunch Disrupt New York-ra.

A május 9-11. között megrendezésre kerülő TechCrunch Disrupt a világ egyik legszínvonalasabb technológiaipari eseménye, ahol forradalmian új ötletekkel rendelkező startupok bemutatkozására, valamint a technológiai iparból származó legfrissebb ötletek seregszemléjére kerül sor. A TechCrunch közönségét a szegmens kulcsszereplői, sikeres vállalkozók, innovátorok, befektetők, etikus hackerek és a technológia iránt érdeklődő nagyközönség alkotja. A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Design Terminál jóvoltából négy magyar, független szakmai zsűri által kiválasztott startup, a Laborom, a Leopoly, a Publishdrive és a Precognox mutatja be egyedi fejlesztéseit a világ legjelentősebb startupjai és vállalkozásai körében. A Leopoly a világ vezető vállalatainak fejleszt innovatív szoftver megoldásokat, melyek segítségével a modern technológiák, úgymint a 3D nyomtatás- és szkennelés, valamint a virtuális valóság testreszabása valósulhat meg egyszerűen és hatékonyan. 
 
A Laborom egy olyan orvostechnikai alkalmazás, amely képes orvosi adatok tárolására, segítségével a betegek jobban fel tudnak készülni orvosi találkozóikra, a rendszeren keresztül pedig akár orvosi tanácsadást is kérhet a felhasználó. A Publishdrive egy e-book megosztó felület, ahol a feltöltést követően 400 online üzlet kínálatában jelenik meg a publikáció, több mint 100 országban. A rendszer automatikusan juttatja el az e-bookot a webshopokba, figyeli a vásárlási adatokat, illetve elemzéseket is készít. A Precognox keresőmotor lehetővé teszi a témafüggetlen, intelligens és jelentéstartalmat is vizsgáló webes keresést kevesebb, mint egy másodperc alatt. Ez a gyors reakcióidő a tartalmak, oldalak előzetes és folyamatos megjelölésének, meghatározott szempontrendszer alapján történő rendezésének köszönhető. 
 
A kiállítást követően a csapatok további másfél hétig képzésen vesznek részt Bostonban, ahol megismerhetik az amerikai piac sajátosságait, cégre szabott tanácsokkal gazdagodnak, valamint releváns kapcsolatokat is építhetnek. „A TechCrunch Disrupt, és a kiállítást követő képzés lehetővé teszi, hogy a hazai startupok első kézből szerezzenek információkat az észak-amerikai piacról, a legújabb trendekről, validálják fejlesztéseiket és nemzetközi befektetőkkel, üzleti döntéshozókkal találkozzanak. Ezek a tapasztalatok nagyon fontosak a vállalkozások fejlődése szempontjából, hiszen jelentősen javíthatják sikeres nemzetközi paici esélyeiket. Pontosan ezért indítottuk el InnoTrade programunkat, melyre folyamatosan várjuk a startupok jelentkezését" - mondta Ducsai-Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.

(Forrás: Figyelő.hu)
Vissza